Nieuw van Campofrio

Kijk voor meer informatie op allesovertapas
Schermafbeelding 2015-12-28 om 16.54.40

Over langemensen

Al sinds 1984 behartig ik de belangen van lange mensen. Begonnen als een soort hobby doe ik dit nu op een professioneel niveau. In 1997 heb ik het bedrijf Uniform opgericht waarmee ik nu twee tijdschriften exploiteer, producten promoot, gastcolleges geef en nog veel meer. In 2011 ben ik redacteur geworden bij de site autokiosk.nl
Dit bericht werd geplaatst in eten en drinken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

