Sambal… eeeh..Champagne bij?

 

 

 

 

 

 

De FER (Fine Eastern Restaurants), de eerste organisatie van Chinees Oosterse restaurants in Nederland, start op 1 november met de campagne ‘Champagne Bij?’. Met de campagne wordt het startsein gegeven voor een reeks activiteiten richting het dertigjarig bestaan in Nederland in 2014. Met de campagne wil men met zoveel mogelijk liefhebbers van de Chinees Oosterse keuken het glas heffen op goede kwaliteit, service en authenticiteit, oftewel de basiselementen waar het in de aangesloten restaurants om draait.

Om zoveel mogelijk mensen te laten genieten van Champagne, bestelt men tijdens de campagne, van 1 november 2012 tot en met februari 2013, bij alle 27 aangesloten restaurants een fles Champagne voor de prijs van een goede fles wijn. Hiervoor wordt niet minder dan de Taittinger Brut Cuvee geserveerd, dé beroemde Champagne van het prestigieuze champagnehuis in het Franse Reims.

Klanten die een neklabel hebben weten te bemachtigen bij aankoop van een fles Taittinger bij hun slijterij, ontvangen bovendien het tweede glas champagne in het restaurant helemaal gratis.

Voor een complete culinaire sensatie, wordt in alle FER restaurants een uniek FER-menu geserveerd.

De FER en haar aangesloten restaurants staan sinds 1984 voor kwaliteit, service en authenticiteit in de Chinese en Oosterse keuken. Nu de organisatie ruim een kwart eeuw bestaat is een mooi moment ontstaan om alle klanten te bedanken voor hun jarenlange loyaliteit. Om ook nieuwe klanten aan te spreken en jongere doelgroepen kennis laten maken met de authentieke en nieuwe Chinees Oosterse keuken, wordt veel aandacht besteed aan het bereiken van deze klanten via de (social) media.

De campagne ‘Champagne Bij’ loopt van november 2012 tot februari 2013 bij 27 restaurants in Nederland. Meer informatie over de campagne is te vinden op actie en FER. Na afloop van de campagne zullen meer activiteiten en campagnes volgen tot aan het dertigjarig bestaan in 2014.

Over langemensen

Al sinds 1984 behartig ik de belangen van lange mensen. Begonnen als een soort hobby doe ik dit nu op een professioneel niveau. In 1997 heb ik het bedrijf Uniform opgericht waarmee ik nu twee tijdschriften exploiteer, producten promoot, gastcolleges geef en nog veel meer. In 2011 ben ik redacteur geworden bij de site autokiosk.nl
Dit bericht werd geplaatst in eten en drinken. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s